Dášeňka čili Život štěněte

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 134 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dášeňka čili Život štěněte koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dášeňka čili Život štěněte koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Dášeňka čili Život štěněte koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
207 Kč
Není skladem

Dášeňka čili Život štěněte koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
237 Kč
Není skladem

Krátký popis
Klasika z dílny Karla Čapka v podání okouzlujícího Josefa Somra. Půvabné povídání o zlobivé psí holčičce, doplněné psími pohádkami. Veselé vyprávění i poučení baví už více než osmdesát let nejen děti, ale i jejich rodiče.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dášeňka čili Život štěněte je 206 Kč

Výběr knih autora Karel Čapek

Zobrazit všechny knihy autora Karel Čapek
Výběr knih vydavatele Knižní klub

Zobrazit všechny knihy vydavatele Knižní klub
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.