Povídky z jedné a druhé kapsy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 189 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Povídky z jedné a druhé kapsy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Povídky z jedné a druhé kapsy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Povídky z jedné a druhé kapsy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Povídky z jedné a druhé kapsy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
Šlépěj, Ukradený kaktus, Čintamani a ptáci, Modrá chryzantéma… Povídky, které vyšly poprvé v roce 1929, baví čtenáře dodnes a nepřestávají udivovat bohatostí jazyka, jemným humorem, svěžestí vyprávění i hloubkou zamyšlení nad lidskými slabostmi, morálkou a spravedlností. Karel Čapek své…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Povídky z jedné a druhé kapsy je 223 Kč

Výběr knih autora Karel Čapek

Zobrazit všechny knihy autora Karel Čapek
Výběr knih vydavatele Edice Knihy Omega

Zobrazit všechny knihy vydavatele Edice Knihy Omega
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.