Dášenka čiže život šteniatka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 165 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dášenka čiže život šteniatka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
165 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dášenka čiže život šteniatka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
167 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dášenka čiže život šteniatka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
168 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dášenka čiže život šteniatka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dášenka čiže život šteniatka koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
185 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Dášenka čiže život šteniatka; Autor: Čapek Karel; Rozprávka pre deti o šteniatkach napísaná Karlom Čapkom.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dášenka čiže život šteniatka je 176 Kč

Výběr knih autora Karel Čapek

Zobrazit všechny knihy autora Karel Čapek
Výběr knih vydavatele Ottovo nakladateľstvo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ottovo nakladateľstvo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.