David Hockney. 220 for 2020

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 2 953 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

David Hockney. 220 for 2020 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
2 953 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Now in an unlimited edition: David Hockney’s artist book of iPad paintings, made around a small farmhouse in Normandy during a year of lockdown. His vivid impressions of the changing light and landscape are brought from the glowing screen to the printed volume with a special six-color printing…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů David Hockney , Hans Werner Holzwarth

Zobrazit všechny knihy autora David Hockney, Hans Werner Holzwarth
Výběr knih vydavatele Taschen

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taschen
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.