The Story of the Little Mole who knew it was none of his business

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 236 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Story of the Little Mole who knew it was none of his business koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
A phenomenal success since its publication in 1989, The Story of the Little Mole has delighted adults and children alike to become an all-time humour classic.CELEBRATING 30 YEARS AND OVER 3 MILLION SALES OF A PICTURE BOOK PHENOMENON!This hilarious picture book tells the tale of a little mole…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Story of the Little Mole who knew it was none of his business je 236 Kč

Výběr knih autora Hans Werner Holzwarth

Zobrazit všechny knihy autora Hans Werner Holzwarth
Výběr knih vydavatele e

Zobrazit všechny knihy vydavatele e
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.