Day of the Dead

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 1 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Day of the Dead koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 477 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Day of the Dead koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A tribute to Mexico s most important holiday, this extraordinary and denitive volume documents the immense creativity displayed by this popular annual celebration.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Day of the Dead je 1 363 Kč

Výběr knih autorů Deborah Holtz , Juan Carlos Mena

Zobrazit všechny knihy autora Deborah Holtz, Juan Carlos Mena
Výběr knih vydavatele Rizzoli International Publications

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rizzoli International Publications
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.