Daždivé prázdniny (2. ročník)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 84 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Daždivé prázdniny (2. ročník) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
84 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Daždivé prázdniny (2. ročník) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Vhodné aj na precvičovanie učiva počas školského učiva počas školského roka Nenásilné a hravé precvičovanie učiva 2. ročníka ZŠ z matematiky, slovenčiny, prvouky, prírodovedy a vlastivedy. Doplnené o plnofarebné kresby a obrázky. Vhodné aj počas školského roka.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Daždivé prázdniny (2. ročník) je 89 Kč

Výběr knih autora Ingrid Simaničová

Zobrazit všechny knihy autora Ingrid Simaničová
Výběr knih vydavatele Enigma

Zobrazit všechny knihy vydavatele Enigma
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.