Screentime - Prilepení k obrazovkám

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 97 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Screentime - Prilepení k obrazovkám koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
97 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Screentime - Prilepení k obrazovkám koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
110 Kč
Není skladem

Krátký popis
Deti a tínedžeri dnes žijú prilepení k obrazovkám. Hra vonku s kamarátmi sa zmenila na hru online a rozhovor tvárou v tvár na chat a písanie správ. Sú rodičia, ktorí presvedčili samých seba, že taká je doba, a že sa s tým nedá veľa urobiť a treba to prijať. Ak medzi nich nepatríte, čítajte…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Screentime - Prilepení k obrazovkám je 103 Kč

Výběr knih autora Noël Janis-Norton

Zobrazit všechny knihy autora Noël Janis-Norton
Výběr knih vydavatele Enigma

Zobrazit všechny knihy vydavatele Enigma
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.