De aeternitate mundi sv.Tomáše Akvinského

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 68 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

De aeternitate mundi sv.Tomáše Akvinského koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
68 Kč
Skladem (odeslání ihned)

De aeternitate mundi sv.Tomáše Akvinského koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
72 Kč
Skladem (odeslání ihned)

De aeternitate mundi sv.Tomáše Akvinského koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
72 Kč
Skladem (odeslání ihned)

De aeternitate mundi sv.Tomáše Akvinského koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
59 Kč
Není skladem

Krátký popis
Esejistický text, který je inspirován otázkou ohledně věčnosti světa, odhaluje související myšlení a argumentace svatého Tomáše Akvinského. Esej je doplněn překladem Tomášova textu De aeternitate mundi.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy De aeternitate mundi sv.Tomáše Akvinského je 67 Kč

Výběr knih autora Tomáš Machula

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Machula
Výběr knih vydavatele Krystal OP

Zobrazit všechny knihy vydavatele Krystal OP
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.