Deadpool: Mrtví prezidenti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 263 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Deadpool: Mrtví prezidenti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deadpool: Mrtví prezidenti koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Deadpool: Mrtví prezidenti koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
270 Kč
Není skladem

Deadpool: Mrtví prezidenti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deadpool: Mrtví prezidenti koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Deadpool stojí proti největšímu nebezpečí, kterému svět kdy čelil – proti americkým prezidentům. Proti mrtvým a zombifikovaným americkým prezidentům, abychom byli přesní. Prezidentům, kteří se vracejí a hodlají dát USA do pořádku.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Deadpool: Mrtví prezidenti je 278 Kč

Výběr knih autorů Gerry Duggan , Brian Posehn , Tony Moore

Zobrazit všechny knihy autora Gerry Duggan, Brian Posehn, Tony Moore
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.