Deep Work

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 414 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Deep Work koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
414 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Deep Work koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
436 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deep Work koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
482 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deep Work koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
510 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Humanitní a společenské vědy od společnosti Piatkus.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Deep Work je 460 Kč

Výběr knih autora Cal Newport

Zobrazit všechny knihy autora Cal Newport
Výběr knih vydavatele Piatkus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Piatkus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.