Tak dobří, že vás nepřehlédnou - Vášeň je na nic, práci snů získáte díky dovednostem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 234 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tak dobří, že vás nepřehlédnou - Vášeň je na nic, práci snů získáte díky dovednostem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
234 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tak dobří, že vás nepřehlédnou - Vášeň je na nic, práci snů získáte díky dovednostem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tak dobří, že vás nepřehlédnou - Vášeň je na nic, práci snů získáte díky dovednostem koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
297 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tápete v profesním životě? Nevíte, jaká práce by vám přinesla spokojenost a naplnění? Hlavně se při jejím hledání neřiďte omílanou radou, abyste „následovali svou vášeň“ a „dělali to, co milujete“. Tato poučka není jen romantickým mýtem, ale je přímo nebezpečná – vede k chronické fluktuaci a k…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tak dobří, že vás nepřehlédnou - Vášeň je na nic, práci snů získáte díky dovednostem je 281 Kč

Výběr knih autora Cal Newport

Zobrazit všechny knihy autora Cal Newport
Výběr knih vydavatele Jan Melvil publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jan Melvil publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.