Pomalá produktivita - Zapomenutá cesta ke skvělým výsledkům bez vyhoření

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 254 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pomalá produktivita - Zapomenutá cesta ke skvělým výsledkům bez vyhoření koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pomalá produktivita - Zapomenutá cesta ke skvělým výsledkům bez vyhoření koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pomalá produktivita - Zapomenutá cesta ke skvělým výsledkům bez vyhoření koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
341 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pomalá produktivita - Zapomenutá cesta ke skvělým výsledkům bez vyhoření koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
274 Kč
Není skladem

Pomalá produktivita - Zapomenutá cesta ke skvělým výsledkům bez vyhoření koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
322 Kč
Není skladem

Krátký popis
>> „Brilantní kniha pro všechny z nás, kdo ztratili víru v tradiční rady o produktivitě, ale přitom touží dělat smysluplné věci.“— Oliver Burkeman, autor knihy Čtyři tisíce týdnů „Pokud přijme pomalou produktivitu dost lidí ze znalostních profesí, můžeme zrevolucionizovat svět práce.“—…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pomalá produktivita - Zapomenutá cesta ke skvělým výsledkům bez vyhoření je 306 Kč

Výběr knih autora Cal Newport

Zobrazit všechny knihy autora Cal Newport
Výběr knih vydavatele Jan Melvil publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jan Melvil publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.