Dějiny španělské Afriky a Rovníkové Guineje

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 438 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dějiny španělské Afriky a Rovníkové Guineje koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
438 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Souhrnný přehled dějin španělských výbojů a všech španělských území v Africe přináší informace o hlavních procesech a charakteristických rysech vývoje, o jeho zvláštnostech a odlišnostech i o jeho vztahu k ostatnímu světu. Tato shrnující syntéza pokrývá tři hlavní oblasti španělského pronikání…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dějiny španělské Afriky a Rovníkové Guineje je 438 Kč

Výběr knih autora Jan Klíma

Zobrazit všechny knihy autora Jan Klíma
Výběr knih vydavatele Lidové noviny

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lidové noviny
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.