Dějiny Ukrajiny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 428 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dějiny Ukrajiny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
428 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Dějiny Ukrajiny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dějiny Ukrajiny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
543 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dějiny Ukrajiny koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
473 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dějiny Ukrajiny koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dějiny Ukrajiny koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dějiny Ukrajiny koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
491 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jen málo evropských národů prožilo tak nešťastné dějiny, plné násilí, útlaku a odnárodňování. Pouze v raném středověku měli Ukrajinci vlastní stát, tzv. Kyjevskou Rus, jehož ukrajinský ráz byl však pouze teritoriální, neboť se jednalo o státní útvar všech východních Slovanů před vznikem…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dějiny Ukrajiny je 507 Kč

Výběr knih autorů Jan Rychlík , Bohdan Zilynskyj

Zobrazit všechny knihy autora Jan Rychlík, Bohdan Zilynskyj
Výběr knih vydavatele Lidové noviny

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lidové noviny
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.