Dějiny v datech: Od roku 1526 do současnosti - Politika, hospodářství, kultura zemí Koruny české a světa v souběhu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 318 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dějiny v datech: Od roku 1526 do současnosti - Politika, hospodářství, kultura zemí Koruny české a světa v souběhu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dějiny v datech: Od roku 1526 do současnosti - Politika, hospodářství, kultura zemí Koruny české a světa v souběhu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dějiny v datech: Od roku 1526 do současnosti - Politika, hospodářství, kultura zemí Koruny české a světa v souběhu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druhá část historické příručky nabízí ucelený přehled českých a světových dějin od nástupu Habsburků až do současnosti. Unikátní kniha obsahuje základní údaje o nejvýznamnějších politických, hospodářských a kulturních dějinných událostech a díky srozumitelnému uspořádání lze snadno porovnat, co…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dějiny v datech: Od roku 1526 do současnosti - Politika, hospodářství, kultura zemí Koruny české a světa v souběhu je 331 Kč

Výběr knih autora František Čapka

Zobrazit všechny knihy autora František Čapka
Výběr knih vydavatele Universum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Universum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.