Historia populi - Zrcadlo každodennosti v českých dějinách aneb Všední den od pravěku do konce "Velké války"

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 405 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Historia populi - Zrcadlo každodennosti v českých dějinách aneb Všední den od pravěku do konce "Velké války" koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
405 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Historia populi - Zrcadlo každodennosti v českých dějinách aneb Všední den od pravěku do konce "Velké války" koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
439 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Historia populi - Zrcadlo každodennosti v českých dějinách aneb Všední den od pravěku do konce "Velké války" koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
441 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Historia populi - Zrcadlo každodennosti v českých dějinách aneb Všední den od pravěku do konce "Velké války" koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
389 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Historia populi - Zrcadlo každodennosti v českých dějinách aneb Všední den od pravěku do konce "Velké války" koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
412 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace přibližuje vývoj českých dějin v poněkud jiné podobě, než jsme běžně zvyklí. Tradiční výklad, redukující dějiny zejména na přehled politických událostí a hospodářských přeměn, vojenských střetů, výčty panovníků, diplomatických jednání a aktů byl zde opuštěn. Naopak se do středu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Historia populi - Zrcadlo každodennosti v českých dějinách aneb Všední den od pravěku do konce "Velké války" je 417 Kč

Výběr knih autora František Čapka

Zobrazit všechny knihy autora František Čapka
Výběr knih vydavatele CERM

Zobrazit všechny knihy vydavatele CERM
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.