Dělník - Hegemonie a figura

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 374 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dělník - Hegemonie a figura koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
374 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dělník - Hegemonie a figura koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dělník - Hegemonie a figura koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
446 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dělník - Hegemonie a figura koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
495 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dělník - Hegemonie a figura koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
406 Kč
Není skladem

Krátký popis
Svou studii Dělník. Hegemonie a figura vydal Ernst Jünger roku 1932. Patří k jeho zásadním esejistickým textům a odráží se v ní jeho dějinně filozofické a politické smýšlení, které se u něj vyvíjelo v reakci na zážitky první světové války a na poválečný společenský kontext nejenom v Německu.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dělník - Hegemonie a figura je 432 Kč

Výběr knih autora Ernst Jünger

Zobrazit všechny knihy autora Ernst Jünger
Výběr knih vydavatele Academia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Academia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.