Chůze lesem, 3. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 184 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Chůze lesem, 3. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
184 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chůze lesem, 3. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chůze lesem, 3. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chůze lesem, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
202 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Nová odpověď na otázku svobody. Provokativní esej známého německého filosofa, beletristy a esejisty, blízkého svým myšlením M. Heideggerovi. "Svoboda říci ¸ne‘ je plánovitě omezována, a proto se stala rizikem, k němuž se rozhodne jeden ze sta." Esej Chůze lesem (Der Waldgang, 1951) je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Chůze lesem, 3. vydání je 195 Kč

Výběr knih autora Ernst Jünger

Zobrazit všechny knihy autora Ernst Jünger
Výběr knih vydavatele OIKOYMENH

Zobrazit všechny knihy vydavatele OIKOYMENH
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.