Denní obchodování na finančních trzích

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 276 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Denní obchodování na finančních trzích koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
276 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Denní obchodování na finančních trzích koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Denní obchodování na finančních trzích koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Ve světě burzy se v posledních desítkách letech odehrála nebývalá revoluce, která úplně změnila pohled na trhy a obchodování vůbec. Prostřednictvím počítačů a internetu se stává obchodování na finančních trzích otevřené všem a nezůstává pouze v rukou parketových obchodníků a zasvěcenců. Stále…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Denní obchodování na finančních trzích je 289 Kč

Výběr knih autora Pavel Šafařík

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Šafařík
Výběr knih vydavatele Ekopress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ekopress
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.