Ekonomika a řízení odvětví technické infrastruktury

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 257 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ekonomika a řízení odvětví technické infrastruktury koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
257 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ekonomika a řízení odvětví technické infrastruktury koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Ekonomika a řízení odvětví technické infrastruktury - Rektořík Jaroslav;Hlaváč Jaroslav. Účelem předkládaného textu je uspokojit poptávku po aktuální a moderní odborné literatuře s tématikou technické infrastruktury nahlížené z pohledu veřejné ekonomie. Publikace poskytuje celkovou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ekonomika a řízení odvětví technické infrastruktury je 258 Kč

Výběr knih autora Jaroslav Rektořík

Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Rektořík
Výběr knih vydavatele Ekopress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ekopress
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.