Deutsch im Gespräch, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 417 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Deutsch im Gespräch, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
417 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deutsch im Gespräch, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
418 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Deutsch im Gespräch, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
391 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Deutsch im Gespräch, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
395 Kč
Není skladem

Deutsch im Gespräch, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
395 Kč
Není skladem

Krátký popis
Učebnice německé konverzace je určena středně pokročilým uživatelům, kteří se chtějí zdokonalit především v mluvení. Obsahuje 30 témat, odrážejících mluvený jazyk v každodenních situacích. Jednotlivé lekce nejsou řazeny podle obtížnosti, ale podle sounáležitosti k určitým tematickým celkům.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Deutsch im Gespräch, 2. vydání je 403 Kč

Výběr knih autora Höppnerová Věra

Zobrazit všechny knihy autora Höppnerová Věra
Výběr knih vydavatele Ekopress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ekopress
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.