Detektivové a narozeninový případ

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 222 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Detektivové a narozeninový případ koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
222 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Detektivové a narozeninový případ koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
223 Kč
Není skladem

Detektivové a narozeninový případ koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Detektivové a narozeninový případ koupíte na Grada
Grada
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Detektivové a narozeninový případ koupíte na Grada
Grada
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Detektivové a narozeninový případ koupíte na Grada
Grada
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Detektivové a narozeninový případ koupíte na Grada
Grada
237 Kč
Není skladem

Detektivové a narozeninový případ koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Detektivové a narozeninový případ koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
237 Kč
Není skladem

Krátký popis
Představte si, že bezstarostně oslavujete narozeniny, a v tom se to stane. Krádež! A po ní následuje vyloupení celého bytu. Detektivové jsou ale opět ve skvělé kondici a jdou po horké stopě. Kluky čeká vyšetřování plné nesnází. Tentokrát budou mít překvapivou a milou posilu.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Detektivové a narozeninový případ je 233 Kč

Výběr knih autora Zuzana Pospíšilová

Zobrazit všechny knihy autora Zuzana Pospíšilová
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.