Kúzelná trieda – ďalšie kúzlenie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 100 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kúzelná trieda – ďalšie kúzlenie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
100 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Zázračná učiteľka, víla Jazmína, sa vracia a s ňou aj jej polepšení žiaci. Chodia už do tretej triedy, dostali nového pána učiteľa, to podstatné sa však nemení. Opäť sa bude kúzliť! Chyťte sa spolu s Jazmíninými neposednými žiakmi kúzelného povrázka a vydajte sa na dobrodružnú výpravu do…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kúzelná trieda – ďalšie kúzlenie je 100 Kč

Výběr knih autora Zuzana Pospíšilová

Zobrazit všechny knihy autora Zuzana Pospíšilová
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.