Hravá angličtina v křížovkách 2 - Více než 100 křížovek a osmisměrek

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 159 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hravá angličtina v křížovkách 2 - Více než 100 křížovek a osmisměrek koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
159 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hravá angličtina v křížovkách 2 - Více než 100 křížovek a osmisměrek koupíte na Grada
Grada
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Hravá angličtina v křížovkách 2 - Více než 100 křížovek a osmisměrek koupíte na Grada
Grada
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hravá angličtina v křížovkách 2 - Více než 100 křížovek a osmisměrek koupíte na Grada
Grada
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hravá angličtina v křížovkách 2 - Více než 100 křížovek a osmisměrek koupíte na Grada
Grada
169 Kč
Není skladem

Hravá angličtina v křížovkách 2 - Více než 100 křížovek a osmisměrek koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hravá angličtina v křížovkách 2 - Více než 100 křížovek a osmisměrek koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Lušti, vybarvuj, uč se anglicky! Až tuhle knížku vybarvíš a vyluštíš, budeš mít svůj originální barevný slovníček. Druhý díl oblíbené luštitelské série je tady a s ním opět i spousta křížovek, osmisměrek a super obrázků, které čekají na tvoje vymalování. Pusť se do toho, učení ti půjde hravě.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hravá angličtina v křížovkách 2 - Více než 100 křížovek a osmisměrek je 171 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Zuzana Pospíšilová, Drahomír Trsťan
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.