Děti a senioři v mateřské škole

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 265 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Děti a senioři v mateřské škole koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Děti a senioři v mateřské škole koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Děti a senioři v mateřské škole koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Děti a senioři v mateřské škole koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
282 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Děti a senioři v mateřské škole koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Děti a senioři v mateřské škole koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
268 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace se věnuje problematice rozvoje mezigeneračních vztahů u dětí předškolního věku. Přináší poznatky o významu těchto vztahů jak pro dítě, tak pro seniory, a náměty, jak může mateřská škola rozvoj těchto vztahů podpořit. Velká část publikace je pak věnována příkladům tematických celků na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Děti a senioři v mateřské škole je 272 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Ondřej Koželuh, Koželuhová Eva, Michaela Šujancová
Výběr knih vydavatele PORTÁL, s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele PORTÁL, s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.