Hry pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 230 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hry pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
230 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Hry pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hry pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
268 Kč
Není skladem

Hry pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
229 Kč
Není skladem

Krátký popis
Stovka aktivit, které nabízejí prostor pro dětskou kreativitu a hravé učení. Činnosti jsou rozděleny do šesti kategorií: děti si mohou hrát na zahradě nebo na procházce. Najdeme zde také hry, které děti mohou hrát ve třídě, hry pro deštivé dny, vyrábění a psychomotorické aktivity. Hry nejsou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hry pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami je 247 Kč

Výběr knih autora Georgina Durrant

Zobrazit všechny knihy autora Georgina Durrant
Výběr knih vydavatele PORTÁL, s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele PORTÁL, s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.