Hojení vnitřních ran

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 266 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hojení vnitřních ran koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Hojení vnitřních ran koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hojení vnitřních ran koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
327 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hojení vnitřních ran koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hojení vnitřních ran koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hojení vnitřních ran koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hojení vnitřních ran koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
297 Kč
Není skladem

Krátký popis
Uštěpačné poznámky, chybějící slova poděkování nebo přehlížení mohou zasáhnout něčí srdce stejně silně jako nečekané odmítnutí či při hádce pronesená ostrá slova. I když budeme nadále fungovat navenek, psychicky jsme zraněni. Pokud bolest z tohoto zranění ignorujeme, zůstává podprahová. Teprve…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hojení vnitřních ran je 299 Kč

Výběr knih autora Rolf Sellin

Zobrazit všechny knihy autora Rolf Sellin
Výběr knih vydavatele PORTÁL, s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele PORTÁL, s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.