Děti roditi jest božské ovotce. Gender a tělo v českojazyčné babické literatuře raného novověku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 421 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Děti roditi jest božské ovotce. Gender a tělo v českojazyčné babické literatuře raného novověku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
421 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Děti roditi jest božské ovotce. Gender a tělo v českojazyčné babické literatuře raného novověku koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
423 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Děti roditi jest božské ovotce. Gender a tělo v českojazyčné babické literatuře raného novověku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
431 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Děti roditi jest božské ovotce. Gender a tělo v českojazyčné babické literatuře raného novověku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
367 Kč
Není skladem

Krátký popis
Edice pěti raně novověkých spisů zabývajících se těhotenstvím a rozením dětí (16.-18. století).

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Děti roditi jest božské ovotce. Gender a tělo v českojazyčné babické literatuře raného novověku je 410 Kč

Výběr knih autorů Lucie Storchová , Jana Ratajová

Zobrazit všechny knihy autora Lucie Storchová, Jana Ratajová
Výběr knih vydavatele Scriptorium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Scriptorium
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.