Detoxikace těla - Holistický přístup ke zdravín prostřednictvím tradiční čínské medicíny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 296 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Detoxikace těla - Holistický přístup ke zdravín prostřednictvím tradiční čínské medicíny koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Detoxikace těla - Holistický přístup ke zdravín prostřednictvím tradiční čínské medicíny koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
347 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Detoxikace těla - Holistický přístup ke zdravín prostřednictvím tradiční čínské medicíny koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Detoxikace těla - Holistický přístup ke zdravín prostřednictvím tradiční čínské medicíny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
293 Kč
Není skladem

Detoxikace těla - Holistický přístup ke zdravín prostřednictvím tradiční čínské medicíny koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
318 Kč
Není skladem

Krátký popis
Představte si, že nedržíte dietu, a přesto hubnete. Nechodíte na kosmetiku, a přesto vypadáte mladší. Neužíváte žádné doplňky stravy, a přesto se cítíte skvěle. To všechno můžete doopravdy zažít. Nežádoucí tělesné a duševní stavy, jako je obezita, stárnutí či únava, jsou způsobeny jedy v těle…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Detoxikace těla - Holistický přístup ke zdravín prostřednictvím tradiční čínské medicíny je 320 Kč

Výběr knih vydavatele Alpha book

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alpha book
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.