Devátý hrob (audiokniha)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 313 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Devátý hrob (audiokniha) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Další temný případ Fabiana Riska, bestsellerové série, která oslovila čtenáře po celém světě. DVĚ ZEMĚ V SEVŘENÍ ZIMY. Nejchladnějšího dne roku se švédský ministr spravedlnosti vydal do sněhové bouře – a zmizel. Téže noci objevila manželka dánské celebrity a televizní hvězdy ve svém domě…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Devátý hrob (audiokniha) je 313 Kč

Výběr knih autora Stefan Ahnhem

Zobrazit všechny knihy autora Stefan Ahnhem
Výběr knih vydavatele Audioknihovna

Zobrazit všechny knihy vydavatele Audioknihovna
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.