100 x TGM

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 237 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

100 x TGM koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
100 x TGM koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)

100 x TGM koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
100 moudrých i vtipných, slavných i neznámých, ale vždy zajímavých výroků T. G. Masaryka, které mohou být užitečné a posloužit k zamyšlení i v současnosti. Malá čítanka Masarykových výroků s komentářem a výkladem. Účinkující: Petr Čtvrtníček, Dana Černá Režie: Izabela Schenková Průvodní slovo:…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 100 x TGM je 245 Kč

Výběr knih autora Pavel Kosatík

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Kosatík
Výběr knih vydavatele Audioknihovna

Zobrazit všechny knihy vydavatele Audioknihovna
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.