Devotions

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 523 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Devotions koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
523 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Devotions koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
736 Kč
Není skladem

Devotions koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
886 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Devotions koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
750 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Devotions koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
442 Kč
Není skladem

Krátký popis
A New York Times Bestseller, chosen as Oprah''s ''Books That Help Me Through'' for Oprah''s Book ClubChosen by Poetry Book Society as their special commendation''No matter where one starts reading, Devotions offers much to love, from Oliver''s exuberant dog poems to selections from the Pulitzer…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Devotions je 667 Kč

Výběr knih autora Mary Oliver

Zobrazit všechny knihy autora Mary Oliver
Výběr knih vydavatele Putnam Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Putnam Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.