Diagnostika dřevěných konstrukcí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 390 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Diagnostika dřevěných konstrukcí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
390 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Diagnostika dřevěných konstrukcí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
428 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace je určena pro všechny odborníky zabývající se dřevěnými konstrukcemi jak v historických budovách, tak i v nových konstrukcích, při zjišťování závad a biotického a abiotického napadení. Publikace se věnuje podmínkám a postupům diagnostiky, neinvazním i invazivním metodám a doporučením…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Diagnostika dřevěných konstrukcí je 409 Kč

Výběr knih vydavatele Informační centrum ČKAIT

Zobrazit všechny knihy vydavatele Informační centrum ČKAIT
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.