Osobnosti stavitelství

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 469 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Osobnosti stavitelství koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
469 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Osobnosti stavitelství koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
519 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Osobnosti stavitelství koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
522 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Osobnosti stavitelství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
448 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Osobnosti stavitelství - Zázvorka Petr. Kniha obsahující pětapadesát životních příběhů osobností českého stavitelství se snaží ukázat, kdo jsou hlavní historičtí strůjci podoby tohoto odvětví v současnosti, dobu, v níž žili a situace, se kterými se museli vyrovnávat. Ať už jde o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Osobnosti stavitelství je 489 Kč

Výběr knih vydavatele Informační centrum ČKAIT

Zobrazit všechny knihy vydavatele Informační centrum ČKAIT
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.