Stabilizace a konzervace památkově chráněné torzální architektury

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 262 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stabilizace a konzervace památkově chráněné torzální architektury koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Stabilizace a konzervace památkově chráněné torzální architektury koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
266 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace seznamuje odbornou i laickou veřejnost s oblastí obnovy památkově chráněné torzální architektury. Představuje tzv. konzervační přístup k obnově, ke kterému se dnes odborníci přiklánějí. Uvádí postupy a metody záchrany zřícenin obecně i na konkrétních příkladech a je doplněna bohatou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stabilizace a konzervace památkově chráněné torzální architektury je 264 Kč

Výběr knih autora Miloslav Hanzl

Zobrazit všechny knihy autora Miloslav Hanzl
Výběr knih vydavatele Informační centrum ČKAIT

Zobrazit všechny knihy vydavatele Informační centrum ČKAIT
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.