Diary of a Wimpy Kid 9. The Long Haul

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 160 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Diary of a Wimpy Kid 9. The Long Haul koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diary of a Wimpy Kid 9. The Long Haul koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
184 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diary of a Wimpy Kid 9. The Long Haul koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
184 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Diary of a Wimpy Kid 9. The Long Haul koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
224 Kč
Není skladem

Diary of a Wimpy Kid 9. The Long Haul koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Get ready, Diary of a Wimpy Kid: The Long Haul is coming! Greg Heffley and his family hit the road in author-illustrator Jeff Kinney's ninth installment of the phenomenal bestselling Diary of a Wimpy Kid series.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Diary of a Wimpy Kid 9. The Long Haul je 195 Kč

Výběr knih autora Jeff Kinney

Zobrazit všechny knihy autora Jeff Kinney
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.