Diary of a Wimpy Kid 2. Rodrick Rules (Book 2)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 145 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Diary of a Wimpy Kid 2. Rodrick Rules (Book 2) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
145 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diary of a Wimpy Kid 2. Rodrick Rules (Book 2) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diary of a Wimpy Kid 2. Rodrick Rules (Book 2) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Diary of a Wimpy Kid 2. Rodrick Rules (Book 2) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
193 Kč
Není skladem

Diary of a Wimpy Kid 2. Rodrick Rules (Book 2) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Není skladem

Diary of a Wimpy Kid 2. Rodrick Rules (Book 2) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diary of a Wimpy Kid 2. Rodrick Rules (Book 2) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
171 Kč
Není skladem

Krátký popis
It's a brand-new year and a brand-new journal and Greg is keen to put the humiliating (and secret!) events of last summer firmly behind him.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Diary of a Wimpy Kid 2. Rodrick Rules (Book 2) je 187 Kč

Výběr knih autora Jeff Kinney

Zobrazit všechny knihy autora Jeff Kinney
Výběr knih vydavatele Puffin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Puffin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.