Diary of a Wimpy Kid: Do-It-Yourself Book

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 214 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Diary of a Wimpy Kid: Do-It-Yourself Book koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diary of a Wimpy Kid: Do-It-Yourself Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
218 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Diary of a Wimpy Kid: Do-It-Yourself Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diary of a Wimpy Kid: Do-It-Yourself Book koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
181 Kč
Není skladem

Krátký popis
Now everyone can have their own Wimpy Kid diary! Draw your own Wimpy-Kid-style cartoons, fill in facts and lists, check out the full-colour comics inside and even write your own Wimpy Kid journal, just like Greg. Now with dozens of pages of new content and a brand new cover!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Diary of a Wimpy Kid: Do-It-Yourself Book je 208 Kč

Výběr knih autora Jeff Kinney

Zobrazit všechny knihy autora Jeff Kinney
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.