Didn't See That Coming

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Didn't See That Coming koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
258 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Didn't See That Coming koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
316 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Didn't See That Coming koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Didn't See That Coming koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Beletrie pro děti od společnosti Electric Monkey.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Didn't See That Coming je 266 Kč

Výběr knih autora Sutanto Jesse

Zobrazit všechny knihy autora Sutanto Jesse
Výběr knih vydavatele Electric Monkey

Zobrazit všechny knihy vydavatele Electric Monkey
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.