Watch Me

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Watch Me koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
278 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Watch Me koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
408 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Watch Me koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Watch Me koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
500 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Watch Me koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
529 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Watch Me koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
650 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Watch Me koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
Watch Me koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Watch Me koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
584 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Watch Me koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
276 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Watch Me koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
365 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
OVER 8 MILLION COPIES SOLD. THE GLOBALLY BESTSELLING SERIES AND TIKTOK SENSATION IS BACK! "Addictive, intense, and oozing with romance" Lauren Kate, Fallen "Dangerous, sexy, romantic, intense! Kami Garcia, Beautiful Creatures "My favourite series of all time" Goodreads review "Perfection"…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Watch Me je 418 Kč

Výběr knih autora Tahereh Mafi

Zobrazit všechny knihy autora Tahereh Mafi
Výběr knih vydavatele Electric Monkey

Zobrazit všechny knihy vydavatele Electric Monkey
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.