Ryan and Avery

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 48 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ryan and Avery koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
48 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ryan and Avery koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Ryan and Avery koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ryan and Avery koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
320 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ryan and Avery koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ryan and Avery koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
"David Levithan is an icon of queer young adult fiction. Romance, realism, and relationship drama - Levithan's stories are where my love for queer YA was born." - Alice Oseman From the New York Times bestselling author of EVERY DAY, this is a queer love story for the ages-told over the course…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ryan and Avery je 226 Kč

Výběr knih autora David Levithan

Zobrazit všechny knihy autora David Levithan
Výběr knih vydavatele Electric Monkey

Zobrazit všechny knihy vydavatele Electric Monkey
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.