Diskrétní matematika pro užitou informatiku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 114 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Diskrétní matematika pro užitou informatiku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
114 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Diskrétní matematika pro užitou informatiku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
114 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diskrétní matematika pro užitou informatiku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
89 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace se zabývá matematickými základy informatiky. Obsahem jsou matematická logika, relační struktury, teorie grafů a teorie konečných automatů. Text je doprovázen řešenými úlohami včetně úloh z aplikací. Oproti 1. vydání je text jednotlivých kapitol obohacen o odstavec s názvem Otázky k…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Diskrétní matematika pro užitou informatiku je 105 Kč

Výběr knih autora Ivan Mezník

Zobrazit všechny knihy autora Ivan Mezník
Výběr knih vydavatele CERM

Zobrazit všechny knihy vydavatele CERM
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.