Distributed Arrays of Small Instruments for Solar-Terrestrial Research

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 770 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Distributed Arrays of Small Instruments for Solar-Terrestrial Research koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
770 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
To explore the scientific rationale for the distributed array of small instruments (DASI), the infrastructure needed to support and make use of such arrays, and proposals for a deployment implementation plan, the NRC held a workshop. This report gives a summary of that workshop focusing on the…

Zobrazit celý popis

Výběr knih vydavatele National Academies Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele National Academies Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.