Distribution and Administration of Potassium Iodide in the Event of a Nuclear Incident

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 302 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Distribution and Administration of Potassium Iodide in the Event of a Nuclear Incident koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 302 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Exposure to radioiodine can lead to radiation injury to the thyroid, including thyroid cancer. Radiation to the thyroid from radioiodine can be limited by taking a nonradioactive iodine such as potassium iodide. This book assesses strategies for the distribution and administration of potassium…

Zobrazit celý popis

Výběr knih vydavatele National Academies Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele National Academies Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.