Dívka, která nepřestala věřit pohádkám

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 182 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dívka, která nepřestala věřit pohádkám koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
182 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dívka, která nepřestala věřit pohádkám koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dívka, která nepřestala věřit pohádkám koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dívka, která nepřestala věřit pohádkám koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
179 Kč
Není skladem

Krátký popis
Byla jednou jedna krásná dívka jménem Victoria, která celým srdcem věřila, že život se podobá pohádkám, že na světě je vše zařízené tak, jak nejlépe může být, že všichni mají ty nejlepší úmysly a že si ji jednoho dne odvede krásný princ, který ji bude navěky milovat. Že ji zkrátka čeká krásný…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dívka, která nepřestala věřit pohádkám je 201 Kč

Výběr knih vydavatele Rybka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rybka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.