Bůh chodí po světě vždycky inkognito

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 218 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bůh chodí po světě vždycky inkognito koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
218 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Bůh chodí po světě vždycky inkognito koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bůh chodí po světě vždycky inkognito koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
227 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bůh chodí po světě vždycky inkognito koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bůh chodí po světě vždycky inkognito koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bůh chodí po světě vždycky inkognito koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nová kniha autora mezinárodního bestselleru Muž, který chtěl být šťastný je poutavým ainspirativním příběhem, který otevírá cestu knejhlubším úvahám onás samotných: Jak překonat své zábrany, strach anaučené chování avybočit znalinkované cesty svého života, když nám nepřináší uspokojení? Jak se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bůh chodí po světě vždycky inkognito je 252 Kč

Výběr knih autora Laurent Gounelle

Zobrazit všechny knihy autora Laurent Gounelle
Výběr knih vydavatele Rybka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rybka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.