Holčička, která spolkla mrak velký jako Eiffelova věž

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 44 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Holčička, která spolkla mrak velký jako Eiffelova věž koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
44 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Holčička, která spolkla mrak velký jako Eiffelova věž koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
46 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Holčička, která spolkla mrak velký jako Eiffelova věž koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
240 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Holčička, která spolkla mrak velký jako Eiffelova věž koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
36 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Holčička, která spolkla mrak velký jako Eiffelova věž - Puertolas Romain. Ve své nové knize věhlasný fran­couz­ský romanopisec, jehož romány si podmaňují srdce čtenářů na celém světě, líčí neuvěřitelný, fantaskní, hravý, ale pře­de­vším lidsky hlu­bo­ký příběh matky, která se z lásky…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Holčička, která spolkla mrak velký jako Eiffelova věž je 91 Kč

Výběr knih autora Romain Puértolas

Zobrazit všechny knihy autora Romain Puértolas
Výběr knih vydavatele Rybka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rybka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.