Dívka ze země Venku 8

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 179 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dívka ze země Venku 8 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Dívka ze země Venku 8 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
187 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dívka ze země Venku 8 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dívka ze země Venku 8 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dívka ze země Venku 8 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dívka ze země Venku 8 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kvůli Šivě musí být obětován další život. Pan učitel vzal tento úkol na sebe, ale nejspíš zbytky lidskosti zarazily jeho ruku. Není schopen zranit ostatní, a tak mu nezbývá než obětovat sám sebe. Ale co z něj zbyde, až se zbaví své duše?

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dívka ze země Venku 8 je 204 Kč

Výběr knih autora Nagabe Pan

Zobrazit všechny knihy autora Nagabe Pan
Výběr knih vydavatele Gate

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gate
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.