Dlouhodobý finanční management

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 359 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dlouhodobý finanční management koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dlouhodobý finanční management koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
375 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dlouhodobý finanční management koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
377 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dlouhodobý finanční management koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
374 Kč
Není skladem

Dlouhodobý finanční management koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
356 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druhé vydání odborné publikace Dlouhodobý finanční management nabízí pohled na dlouhodobé manažerské rozhodovací procesy v oblasti podnikových financí. Zaměřuje se zejména na investiční rozhodování a dlouhodobé financování. - Jak se komplexně postupuje při posouzení ekonomické efektivnosti…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dlouhodobý finanční management je 368 Kč

Výběr knih autora Milan Hrdý

Zobrazit všechny knihy autora Milan Hrdý
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer ČR, a.s.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer ČR, a.s.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.